پارس آی سی تی

پارك فناوری تهران میزبان پنجمین مدرسه تابستانی اینترنت اشیا

پارك فناوری تهران میزبان پنجمین مدرسه تابستانی اینترنت اشیا

پارس آی سی تی: پنجمین مدرسه تابستانی اینترنت اشیا در پارك علم و فناوری دانشگاه تهران شروع به كار می كند.


به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا، آكادمی اینترنت اشیا با همكاری پارك علم و فناوری دانشگاه تهران، پنجمین مدرسه تابستانی اینترنت اشیا را با سوژه «مدیریت منابع انرژی در پیك مصرف برق» ۱۹ مرداد ماه جاری برگزار می نماید.

مدرسه تابستانی مرداد ماه، طی ۹ روز مهارت آموزی به ۱۰ تیم ۳ تا ۴ نفره در اجزای اصلی سازنده یك محصول مبتنی بر اینترنت اشیا شامل سیستم نهفته، شبكه ارتباطی، پلت فرم اینترنت اشیا و اپلیكیشن و سرویس به نحوی صورت می پذیرد كه هر تیم كمینه محصول پذیرفتنی (MVP) مبتنی بر اینترنت اشیا را بعنوان یك راهكار برای «مدیریت منابع انرژی در پیك مصرف برق» ساخته و در مراسم اختتامیه رونمایی خواهد شد.

تیم هایی از مدرسه تابستانی كه MVP ساخته شده آنان توسط هیأت داوران منتخب شود، در شتاب دهنده تخصصی اینترنت اشیا «اكسلیوت» مستقر خواهند شد.

علاوه بر آن پارك علم و فناوری دانشگاه تهران، تیم های واجد شرایط خروجی شتاب دهنده را نیز در چارچوب هسته در فضای كار اشتراكی پارك مستقر می كند و خدمات منتورهای فنی و كسب و كار به آنان در ادامه نیز ارائه می شود تا محصول های این هسته ها قابلیت عرضه به بازارهای داخلی و بین المللی را پیدا كنند.

علاقه مندان جهت حضور در این مدرسه تابستانی می توانند به نشانی http: //stp.ut.ac.ir/5thiotsummerschool بازگشت كنند.





منبع:

1398/05/05
14:07:41
5.0 / 5
1538
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , دانشگاه , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
آی سی تی پارس