زارع پور خبر داد؛ هوشمندسازی و برخط کردن همه خدمات در شورایعالی اداری تصویب گردید به گزارش پارس آی سی تی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: الگوی عمومی تحول نظام اداری در شورایعالی اداری به تصویب رسید. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در مورد اقدامات هوشمند سازی و تعامل سازمان امور استخدامی و اداری اظهار داشت: بحمدالله تعامل خوب سازمان امور استخدامی واداری برکات زیادی مثل پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، سامانه سنجش رضایت مردم و احکام هوشمندسازی برنامه هفتم داشته است. وی اضافه کرد: امروز هم «الگوی عمومی تحول نظام اداری» با رویکرد هوشمندسازی و برخط کردن همه خدمات در شورایعالی اداری تصویب گردید. منبع: پارس آی سی تی 1402/07/09 08:57:54 5.0 / 5 502 تگهای خبر: خدمات , شبكه اجتماعی , فناوری , وزیر ارتباطات این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط راه اندازی اپراتور موبایلی استارلینک اتصال مستقیم رقیب چینی استارلینک به گوشی موبایل هوش مصنوعی در برنامه های دولتی اندونزی گنجانده می شود چرا تهران در پایان جدول توسعه فیبر نوری قرار گرفته است؟ نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۲ بعلاوه ۳ ثبت نظر