آغاز تبلیغات آزمایشی در فلیت توییتر توییتر آزمایش تبلیغات در بخش پستهای موقتی معروف به فلیت را آغاز می کند. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا، این شرکت شبکه اجتماعی پیش از این دو برابر کردن درآمد سالانه تا سال ۲۰۲۳ در مقایسه با سطح سال ۲۰۲۰ را هدف گذاری کرد و می خواهد با فروش تبلیغات در بخشهای بیشتر سایت و اپلیکیشن موبایلی خود به این هدف برسد. تبلیغات فلیت اولین تبلیغات در توییتر خواهد بود که به صورت تمام صفحه در تلفنها به نمایش درخواهد آمد. تبلیغات کنندگان معمولا تبلیغات تمام صفحه را دوست دارند چونکه توجه کاربر را جلب می کند. قابلیت فلیت در جهت تلاش توییتر برای رسیدن به رقیبان شبکه اجتماعی بزرگتر مانند فیسبوک و توییتر افتتاح شد. این شرکتها امکان ارسال پستهای موقتی که بعد از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند را در قابلیت استوری ارائه کردند. بر اساس گزارش رویترز، برندهایی که تبلیغات فلیت را می سازند می توانند از قابلیتی استفاده کنند که کاربر را به وبسایت شرکت یا مقصد وب دیگری هدایت می کند. منبع: پارس آی سی تی 1400/03/12 23:28:29 5.0 / 5 726 تگهای خبر: تبلیغات , توییتر , سایت , شبكه اجتماعی این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ارزیابی پایداری پیامرسان های بومی در جنگ ضرورت تقویت موتور جستجو تحول ساختاری و تثبیت جایگاه مجله بین المللی پژوهش بررسی گردید نمایندگی رسمی دوربین سونی در ایران هوش مصنوعی گوگل دستمایه شکایت آنتی تراست در اروپا شد نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۸ بعلاوه ۴ ثبت نظر