از سال ۲۰۲۱؛ مایكروسافت پشتیبانی از فلش را متوقف می كند پارس آی سی تی: مایكروسافت جزئیات برنامه های خود برای توقف پشتیبانی از برنامه چندرسانه ای فلش را در مرورگر اج اعلام نموده است. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از انگجت، برمبنای اعلام مایکروسافت امکان استفاده از برنامه فلش در مرورگر اج از دسامبر سال ۲۰۲۰ وجود نخواهد داشت. هم اکنون مایکروسافت تمامی نسخه های برنامه فلش که مربوط به پیش از ژوئن سال ۲۰۲۰ هستند را بلوکه کرده است.همچنین کاربران مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۱ و اج ما قابل نسخه کرومیوم نیز قادر به دریافت فایل های به روزرسان و امنیتی فلش از مایکروسافت نخواهند بود.مایکروسافت در پاییز ابزاری را برای پاکسازی فلش از ویندوز عرضه می کند. این ابزار در به روزرسانی های جدید این شرکت در دسترس خواهد بود. این شرکت در تابستان سال ۲۰۲۱ نیز ابزار توسعه فلش و رابط های کاربری مرتبط را از مرورگر اج حذف می کند. منبع: ict-pars.ir 1399/06/16 22:38:31 5.0 / 5 2065 تگهای خبر: اینترنت , شركت , كاربر , ویندوز این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط موتور جستجوی فرانسوی جایگزین گوگل در اروپا شد کاهش اتکا به آمریکا ضروریست اینترنت به شرایط قبل از محدودیت ها برگردد لپ تاپ های جدید ایسوس رونمایی شدند بازآرایی برنامه های وزارت ارتباطات برای جبران وقفه های اخیر نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۸ بعلاوه ۵ ثبت نظر