پیشرفت فیبر نوری با حضور وزیر ارتباطات در مجلس بررسی می شود پارس آی سی تی: پیشرفت و توسعه فیبرنوری در شهرها و روستاها در هفته جاری در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی می شود. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر، برمبنای دستور جلسه هفتگی کمیسیون ها، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در هفته جاری در امتداد بررسی پیشرفت و توسعه فیبر نوری در شهرها و روستاها و خدمات اینترنت داده شده به شهروندان و همین طور تأثیر آن بر مدیریت شهری میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین مربوطه است. بر این اساس این کمیسیون در سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۴: ۱۰ تا ۱۵ با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونین مربوطه انجام می شود. منبع: ict-pars.ir 1404/02/21 10:00:57 5.0 / 5 505 تگهای خبر: اینترنت , خدمات , زبان , فناوری این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط هوش مصنوعی در برنامه های دولتی اندونزی گنجانده می شود چرا تهران در پایان جدول توسعه فیبر نوری قرار گرفته است؟ رشد VPN با قوانین جدید اینترنت در اروپا انفجاری شد فرار بزرگ پس از هک بانکها نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۸ بعلاوه ۲ ثبت نظر