ویتنام به اینترنت ماهواره ای استارلینک اجازه فعالیت داد به گزارش پارس آی سی تی، دولت ویتنام اعلام نمود به اسپیس ایکس اجازه می دهد سرویس اینترنت ماهواره ای استارلینک را به صورت آزمایشی در این کشور راه اندازی کند. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از رویترز، به قول دولت هیچ محدودیتی بر مالکیت خارجی این سرویس در ویتنام وجود نخواهد داشت و همینطور بازه آزمایشی این پروژه تا پایان۲۰۳۰ میلادی است. برخی تحلیل گران اعتقاد دارند ویتنام که حالا به یک هاب صنعتی در جنوب شرقی آسیا تبدیل گشته برای اجتناب از تعرفه های وارداتی آمریکا به استارلینک اجازه فعالیت داده است. البته هنوز معلوم نیست اسپیس ایکس برای عرضه سرویس هایش در این کشور درخواستی ثبت کرده است یا خیر. در بیانیه دولت هم ذکر شده این شرکت آمریکایی اجازه دارد طرح های سرویس اینترنت ثابت و موبایل را در سرتاسر ویتنام و همینطور اینترنت در پروازهای هوایی را فراهم آورد. همینطور دولت تصمیم گرفته در دوره آزمایشی ۶۰۰ هزار مشترک شرکت نمایند. 1404/01/13 14:22:47 5.0 / 5 451 تگهای خبر: اینترنت , سرویس , شركت , فعالیت این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ارائه دومین نسخه بتا iOS۲۷ هوش مصنوعی در برنامه های دولتی اندونزی گنجانده می شود چرا تهران در پایان جدول توسعه فیبر نوری قرار گرفته است؟ رشد VPN با قوانین جدید اینترنت در اروپا انفجاری شد نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۴ بعلاوه ۴ ثبت نظر