سید یاسر حسن پور عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات شد به گزارش پارس آی سی تی، با حکم سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید یاسر حسن پور بعنوان عضو موظف هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از وزارت ارتباطات، سید یاسر حسن پور، با تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته ریاضیات (سیستم های فازی)، یکی از مدیران و متخصصان باتجربه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و مسئولیت های مهمی همچون مدیرکلی ارتباطات و فناوری اطلاعات در استانهای مختلف کشور را بر عهده داشته است. منبع: پارس آی سی تی 1403/12/29 12:47:47 5.0 / 5 462 تگهای خبر: سیستم , فناوری , متخصص , وزیر ارتباطات این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ارائه دومین نسخه بتا iOS۲۷ هک سیستم هشدار برزیل برای ارسال نفرت از بشریت به کاربران آقایی که در جلسات با اینترنت مخالفت می کند، خودش اینترنت سفید دارد مرکز ملی فضای مجازی ادعای وزیر ارتباطات در رابطه با یک مصوبه را تکذیب نمود نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۷ بعلاوه ۵ ثبت نظر