ترس از اتحادیه اروپا طراحی آیفون ۱۷ ایر را بهم ریخت به گزارش پارس آی سی تی، اپل قصد داشت آیفون ۱۷ ایر را بدون هیچ پورتی بسازد اما از تصمیم خود منصرف شده است. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از تک کرانچ، پیش از این اعلام شده بود اپل گزینه «ایر» را به سری آیفون خود می افزاید. مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ هم در اینباره جزئیاتی را فاش کرده است. به قول وی آیفون ۱۷ ایر سپتامبر سال جاری رونمایی می شود و مانند مک بوک ایر بسیار نازک تر از مدلهای استاندارد خواهد بود. علاوه برآن این دستگاه خصوصیت های رده بالای مختلفی را خواهد داشت. به نظر می آید مهندسان اپل تلاش خارق العاده ای برای ساخت یک موبایل نازک تر با باتری متناسب بدون کاهش عمر آن انجام داده اند. گورمن همینطور اعلام نموده اپل قصد داشته اولین آیفون بدون پورت را با قابلیت شارژ بی سیم بسازد که تمام همگام سازی داده ها به وسیله ابر رایانشی صورت می گیرد. با این وجود اپل تصمیم گرفته این شیوه را انتخاب نکند و حداقل یکی از علل آن نگرانی ها در رابطه با واکنش رگولاتورهای اروپایی است. مطابق قانون اتحادیه اروپا سازندگان موبایل باید دستگاه ها را مجهز به پورت های یو اس بی سی بسازند. منبع: ict-pars.ir 1403/12/27 14:35:39 5.0 / 5 463 تگهای خبر: آیفون , استاندارد , موبایل این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط پیگیری پیشنهاد ایران برای ایجاد ابر اکوسیستم دیجیتال بریکس ارائه دومین نسخه بتا iOS۲۷ هک سیستم هشدار برزیل برای ارسال نفرت از بشریت به کاربران گوگل، مایکروسافت و xAI مدل هایشان را به دولت ترامپ پیشکش می کنند نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۳ بعلاوه ۴ ثبت نظر