ایران نایب رییس کمیته جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه شد پارس آی سی تی: مدیرکل دفتر سازمان های تخصصی بین المللی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نایب رییس کمیته مدیریت جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه برای دوره دو ساله آینده برگزیده شد. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علیرضا درویشی در چهل و هشتمین اجلاس کمیته مدیریت جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (MC-۴۸) که با حضور دبیرکل، معاون دبیرکل و اعضای APT (Asia Pacific Telecommunity) در مالزی برگزار شد، به عنوان نامزد جمهوری اسلامی ایران ارائه شد. کمیته مدیریتی جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (MC) یکی از بخش های اصلی APT است که با برگزاری جلسات سالانه، وظایف نظارت بر عملکرد APT، بررسی و تصویب آئین نامه ها، برنامه های کاری، حضور در کنفرانس ها و مجامع بین المللی و بودجه سالیانه را به عهده دارد. جامعه مخابراتی آسیا و اقیانوسیه (APT) با هدف توسعه همکاریهای منطقه ای در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۹۷۹ میلادی بوجود آمده و هم اکنون ۳۸ عضو اصلی از کشورهای آسیا و اقیانوسیه، ۴ عضو وابسته و ۱۳۵ عضو از شرکت ها و جوامع علمی مختلف و معتبر جهانی دارد. منبع: پارس آی سی تی 1403/09/13 14:00:39 5.0 / 5 440 تگهای خبر: شركت , فناوری این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ارائه دومین نسخه بتا iOS۲۷ هوش مصنوعی در برنامه های دولتی اندونزی گنجانده می شود آقایی که در جلسات با اینترنت مخالفت می کند، خودش اینترنت سفید دارد تهاجمات سایبری به بانکهای کشور صحت دارد؟ نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۲ بعلاوه ۵ ثبت نظر