نوجوانان استرالیایی در آستانه محدودیت استفاده از شبکه های اجتماعی پارس آی سی تی: دولت استرالیا لایحه ای با هدف ممنوعیت رسانه های اجتماعی برای خردسالان زیر 16 سال به پارلمان ارائه کرد که شامل جریمه ای تا 32 میلیون دلار آمریکا برای پلت فرم هایی است که آنرا نقض کنند. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از رویترز، استرالیا تصمیم دارد یک سیستم احراز سن را آزمایش کند که احتمالاً شامل روندهای شناسایی دولتی یا بیومتریک است تا رسانه های اجتماعی ملزم به ممنوع کردن نوجوانان در پلت فرم هایشان شوند. این یکی از سختگیرانه ترین اقدامات کنترلی توسط کشورهای جهان است. آنتونی آلبانز نخست وزیر استرالیا در اطلاعیه ای اعلام نمود: این یک اصلاح تاریخی است. ما می دانیم برخی خردسالان راهی برای دور زدن این محدودیت می یابند اما پیامی به رسانه های اجتماعی می فرستیم تا شیوه فعالیت خودرا تغییر دهند. حزب مخالف دولت استرالیا نیز از این لایحه حمایت می کند و حزب سبز این کشور خواهان جزئیاتی درباره ی قانون پیشنهادی شده که روی فعالیت اینستاگرام، فیسبوک، تیک تاک، ایکس و اسنپ چت تاثیر می گذارد. البته آلبانز اعلام نمود خردسالان قادر به ارسال پیام، استفاده از بازی آنلاین و خدمات در رابطه با سلامت و آموزش مانند گوگل کلس روم و یوتیوب (متعلق به آلفابت) خواهند بود. تاکنون برخی از کشورها تصمیم به وضع قانونی برای محدودیت استفاده خردسالان از رسانه های اجتماعی شده اند. اما سیاست استرالیا یکی از سختگیرانه ترین نمونه هاست. 1403/09/03 09:58:55 5.0 / 5 830 تگهای خبر: آنلاین , اینستاگرام , خدمات , سیستم این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط پیگیری پیشنهاد ایران برای ایجاد ابر اکوسیستم دیجیتال بریکس ارائه دومین نسخه بتا iOS۲۷ هوش مصنوعی در برنامه های دولتی اندونزی گنجانده می شود چرا تهران در پایان جدول توسعه فیبر نوری قرار گرفته است؟ نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۲ بعلاوه ۴ ثبت نظر