رییس سازمان فناوری اطلاعات: تعداد کاربران پنجره واحد دولت هوشمند از 50 میلیون نفر گذشت پارس آی سی تی: رئیس سازمان فناوری اطلاعات اعلام نمود که تعداد کاربران پنجره واحد دولت هوشمند از 50 میلیون نفر گذشت. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر، محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت: تعداد کاربران پنجره واحد دولت هوشمند my.gov.ir از مرز ۵۰ میلیون نفر گذشت. پنجره واحد دولت هوشمند یکی از زیرساختهای کلیدی دولت هوشمند است که تا حالا بالاتر از ۷۵ درصد خدمات متصل شده دولت و مجوزهای صنفی و غیر صنفی را با یک دفعه احراز هویت در اختیار مردم قرار می دهد. منبع: پارس آی سی تی 1403/05/15 15:22:05 5.0 / 5 672 تگهای خبر: خدمات , شبكه اجتماعی , فناوری , كاربر این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط هوش مصنوعی در برنامه های دولتی اندونزی گنجانده می شود چرا تهران در پایان جدول توسعه فیبر نوری قرار گرفته است؟ هک سیستم هشدار برزیل برای ارسال نفرت از بشریت به کاربران آقایی که در جلسات با اینترنت مخالفت می کند، خودش اینترنت سفید دارد نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۲ بعلاوه ۳ ثبت نظر