به دلیل گمراه كردن مشتری؛ آمازون در لهستان جریمه شد به گزارش پارس آی سی تی، ناظر پشتیبانی از مصرف کننده لهستان آمازون را به علت گمراه کردن مشتریان درباره موجودی محصولات و تاریخ تحویل آن ۷.۸ میلیون دلار جریمه کرد. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از رویترز، این رگولاتوری اعلام نمود شکایاتی از مشتریانی دریافت کرده که سفارششان را دریافت نکرده اند. رئیس این سازمان در اطلاعیه ای اعلام نمود: مصرف کنندگان حق دارند تا فرض کنند انتخابهای خرید، در دسترس بودن و زمان تحویل عرضه شده توسط تجار گمراه کننده نیست. وی اعلام نمود: UOKiK در رابطه با عملکردهایی مانند نشان دادن یک زمان شمار روی نمایشگر که به معنای بازه زمانی خاصی بود که در آن سفارش باید بدون گارانتی ارسال در زمان تعیین شده به دست مشتری برسد، سوالاتی مطرح کرده است. آمازون هم در مقابل اعلام نموده خواهان تجدید نظر این رای خواهد شد. این شرکت در اطلاعیه ای ایمیلی نوشته است: هرچند بیشتر محصولات ما بموقع تحویل داده می شود، اما مشتریان می توانند در موارد نادر تاخیر در ارسال یا لغو سفراس تماس بگیرند و ما مشکل را برطرف می نماییم. منبع: پارس آی سی تی 1403/01/13 14:39:35 5.0 / 5 364 تگهای خبر: شركت , محصولات , نمایشگر این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ضرورت استقرار ۳ قطب مرکز داده در پردیس فولادشهر پارک فاوا جنگ تعرفه های تجاری آمریکا به اروپا رسید مالیات بر شرکت های فناوری متا از داده های کاربران اروپایی برای هوش مصنوعی استفاده کرد گوگل با وصله جدید یک شکاف امنیتی را رفع می کند نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۲ بعلاوه ۵ ثبت نظر