دو مانور پدافند غیرعامل در رگولاتوری به گزارش پارس آی سی تی، دبیر کمیته پدافند غیرعامل رگولاتوری اعلام نمود: مانور کشف و رهگیری سیگنال مزاحم و مانور پاور در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اجرا شد. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حمیدرضا اعرابی دبیر کمیته پدافند غیرعامل رگولاتوری اعلام نمود: برابر برنامه ریزی های انجام شده در وزارت ارتباطات و همکاری خوب مناطق شمال و شمال غرب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مانور کشف و رهگیری سیگنال مزاحم با هدف آزمایش آمادگی و واکنش بموقع در صورت استفاده بدون مجوز از فضای فرکانسی کشور انجام شد. وی اضافه کرد: بمنظور اطمینان از پایداری برق رسانی تجهیزات شبکه در وضعیت قطع جریان برق مانور پاور نیز با موفقیت در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اجرا شد. دبیر کمیته پدافند غیرعامل رگولاتوری تعیین میزان آمادگی نیروهای عملیاتی در صورت وقوع قطع جریان برق و ارزیابی میزان آمادگی موجود در وضعیت غیر مترقبه، آزمایش تجهیزات و افزایش آمادگی جهت مواجهه غیرقابل پیش بینی و ایجاد هماهنگی بین تیم های مختلف عملیاتی را از اهداف برگزاری مانور پاور عنوان نمود. اعرابی در آخر اشاره کرد: برگزاری نشست های تخصصی "بررسی زیرساخت های موجود جهت ایجاد سیستم هشدار سریع" و "بررسی تخصصی پیوست پدافند غیرعامل و مدیریت بحران" از سایر برنامه های رگولاتوری در آینده نزدیک است. منبع: ict-pars.ir 1402/12/03 13:36:55 5.0 / 5 745 تگهای خبر: سیستم , مجوز این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ارائه دومین نسخه بتا iOS۲۷ هک سیستم هشدار برزیل برای ارسال نفرت از بشریت به کاربران استرالیا، کانادا و ژاپن از قانون خودکفایی فناوری اروپا خوششان نیامد موتور جستجوی فرانسوی جایگزین گوگل در اروپا شد کاهش اتکا به آمریکا نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۲ بعلاوه ۳ ثبت نظر