با حضور وزیر ارتباطات؛ فیبرنوری چاپارخانه و کاروانسرای شاه عباسی میبد پارس آی سی تی: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در شهرستان میبد در ادامه افتتاح پروژه فیبرنوری این شهرستان، اتصال فیبرنوری چاپارخانه و کاروانسرای شاه عباسی را افتتاح نمود. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر، عیسی زارع پور که شب گذشته وارد استان یزد شده است، در مسافرت یک روزه خود، بامداد سه شنبه افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای میبد، بافق و حمیدیا، را در برنامه دارد. این پروژه توسط اپراتور پیشگامان و با بیش از ۱۶۰۰ میلیاردریال سرمایه گذاری دولتی و خصوصی اجرا شده است تا دسترسی بیش از ۵۳ هزار خانوار به سرعت های چندصدمگابیتی اینترنت برقرار شود. منبع: پارس آی سی تی 1402/11/18 08:14:22 5.0 / 5 710 تگهای خبر: اینترنت , فناوری , وزیر ارتباطات این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط چرا تهران در پایان جدول توسعه فیبر نوری قرار گرفته است؟ رشد VPN با قوانین جدید اینترنت در اروپا انفجاری شد فرار بزرگ پس از هک بانکها آقایی که در جلسات با اینترنت مخالفت می کند، خودش اینترنت سفید دارد نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۴ بعلاوه ۳ ثبت نظر