وزیر ارتباطات منتشر كرد؛ فیلم ۱۰ پرتاب فضایی ایران در یک سال گذشته به گزارش پارس آی سی تی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار فیلمی از ماهواره های ایرانی اظهار داشت: در دو سال گذشته ۱۰ پرتاب فضایی صورت گرفته که معادل یک دهه قبل از آن است. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی اظهار داشت: به فضل الهی در دو سال گذشته، ۱۰ پرتاب فضایی صورت گرفته که معادل یک دهه قبل از آن است. وی اضافه کرد: در این ایام مبارک، تصاویری غرورآفرین از دانش بومی فضایی و تصاویر زیبایی از مدینه منوره و حرم امیرالمومنین (ع) که توسط ماهواره های ایرانی دریافت شده را به شما تقدیم می کنم و به همه متخصصین و دانشمندان مجاهد فضایی کشور خدا قوت می گویم. منبع: ict-pars.ir 1402/11/06 16:24:03 5.0 / 5 703 تگهای خبر: شبكه اجتماعی , فناوری , متخصص , وزیر ارتباطات این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط آقایی که در جلسات با اینترنت مخالفت می کند، خودش اینترنت سفید دارد مرکز ملی فضای مجازی ادعای وزیر ارتباطات در رابطه با یک مصوبه را تکذیب نمود توضیح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ی یک خبر خبرگزاری مهر بازآرایی برنامه های وزارت ارتباطات برای جبران وقفه های اخیر نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۲ بعلاوه ۴ ثبت نظر