سازمان فضایی اعلام كرد؛ منظومه ماهواره ای شهید قاسم سلیمانی پیشرفت مناسبی داشته است پارس آی سی تی: بر طبق اعلام سازمان فضایی منظومه ماهواره ای شهید قاسم سلیمانی طبق برنامه از پیش تعیین شده پیشرفت بسیار مناسبی داشته است. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از سازمان فضایی ایران، دکتر حسن سالاریه، معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران از روند پیشرفت پروژه منظومه ماهواره ای شهید قاسم سلیمانی بازدید نمود. در نشستی که با حضور نمایندگان کنسرسیوم داخلی مجری این پروژه برگزار گردید، گزارشی از اقدامات انجام شده و روند پیشرفت پروژه ارائه شد. بدین سبب گزارش و برمبنای ماموریت های تعریف شده و جدول زمان بندی، این پروژه طبق برنامه از پیش تعیین شده پیشرفت بسیار مناسبی داشته است. لازم به ذکر است پروژه منظومه ماهواره ای شهید قاسم سلیمانی با هدف تقویت بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان حوزه فضایی، طی مناقصه ای به کنسرسیومی از شرکت های دانش بنیان ایرانی واگذار شده است. منظومه ماهواره ای شهید سلیمانی نخستین منظومه ماهواره ای مخابراتی باریک باند در کشور است که با هدف ارائه خدمات فضاپایه در عرصه اینترنت اشیا، اکنون در مرحله طراحی اولیه است. منبع: پارس آی سی تی 1402/10/29 12:53:46 5.0 / 5 536 تگهای خبر: اینترنت , خدمات , شركت این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ارائه دومین نسخه بتا iOS۲۷ هوش مصنوعی در برنامه های دولتی اندونزی گنجانده می شود چرا تهران در پایان جدول توسعه فیبر نوری قرار گرفته است؟ رشد VPN با قوانین جدید اینترنت در اروپا انفجاری شد نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۲ بعلاوه ۵ ثبت نظر