وزیر ارتباطات: از اپراتورها برای افزایش کیفیت اینترنت تعهد گرفتیم به گزارش پارس آی سی تی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: توسعه شبکه توسط اپراتورها به سرمایه گذاری نیاز دارد که با این تعرفه ها امکان توسعه و حتی نگهداری شبکه را نداشتند و نتیجه کندی شبکه بود. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی درباب علت گرانی اینترنت اظهار داشت: توسعه شبکه توسط اپراتورها که بخش خصوصی هستند به سرمایه گذاری نیاز دارد که با این تعرفه ها امکان توسعه و حتی نگهداری شبکه را نداشتند و نتیجه کندی و افت کیفیت شبکه است. وی ادامه داد: تعهد گرفتیم که منابع حاصل از این ۳۴ درصد افزایش را صرف توسعه شبکه و افزایش کیفیت کنند و تا خرداد ۱۴۰۳ حداقل ۳۰ درصد سرعت را بهتر کنند. منبع: ict-pars.ir 1402/10/15 17:56:29 5.0 / 5 658 تگهای خبر: اینترنت , شبكه اجتماعی , فناوری , كیفیت این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط چرا تهران در پایان جدول توسعه فیبر نوری قرار گرفته است؟ رشد VPN با قوانین جدید اینترنت در اروپا انفجاری شد فرار بزرگ پس از هک بانکها آقایی که در جلسات با اینترنت مخالفت می کند، خودش اینترنت سفید دارد نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۲ بعلاوه ۱ ثبت نظر