در پنجره ملی خدمات صورت گرفت؛ فعال سازی اینترنت مجانی دولت از امروز پارس آی سی تی: به گزارش پارس آی سی تی، متقاضیان می توانند از امروز نسبت به فعال سازی اینترنت مجانی هدیه دولت اقدام نمایند. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر، اینترنت مجانی هدیه دولت به دنبال اعمال افزایش تعرفه اینترنت به تمام کاربران تعلق می گیرد و با فعال سازی این بسته از امروز، متقاضیان می توانند با رفتن به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir هدیه دولت را دریافت نمایند. به گفته عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات فعال سازی اینترنت مجانی برای مردم در چارچوب ۱۰ گیگا بایت اینترنت داخلی (معادل پنج گیگا بایت اینترنت بین الملل) بر روی یکی از سیمکارت های هر فرد به انتخاب خود او صورت می گیرد. همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: ما سمت مردم هستیم؛ از اپراتورها تعهد گرفتیم که بسته مجانی برای همه مردم فعال کنند. بسته طراحی شده بگونه ای است که بخش اصلی نیاز هموطنان به اینترنت تا آخر سال را تأمین کند. منبع: پارس آی سی تی 1402/10/12 09:07:04 5.0 / 5 562 تگهای خبر: اینترنت , خدمات , فناوری , كاربر این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط هوش مصنوعی در برنامه های دولتی اندونزی گنجانده می شود چرا تهران در پایان جدول توسعه فیبر نوری قرار گرفته است؟ هک سیستم هشدار برزیل برای ارسال نفرت از بشریت به کاربران رشد VPN با قوانین جدید اینترنت در اروپا انفجاری شد نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۹ بعلاوه ۱ ثبت نظر