پارس آی سی تی
رییس سازمان فناوری اطلاعات خبر داد؛

ارائه خدمات فناورانه اربعین بصورت سوپر اپلیکیشن از سال آینده

ارائه خدمات فناورانه اربعین بصورت سوپر اپلیکیشن از سال آینده

به گزارش پارس آی سی تی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهار داشت: در اربعین سال آینده باید ضمن بهره مندی از تجربیات سالهای قبل، بتوانیم تمام خدمات فناورانه مورد نیاز زوار را در قالب یک سوپر اپلیکیشن ارائه دهیم.



به گزارش پارس آی سی تی به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، در مراسمی که با حضور دکتر خوانساری، معاون وزیر ارتباطات و مدیران ارشد شرکت های ارائه دهنده خدمات فناورانه و نوآور به زوار برگزار گردید، اقدامات، چالش ها و دغدغه کسب وکارها در حین خدمات رسانی به زوار اربعین سال جاری مورد ارزیابی قرار گرفت و بحث و تبادل نظر پیرامون ترسیم چشم انداز اربعین سال آینده صورت گرفت.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و آرزوی پیروزی اسلام و آزادی خواهی در سرتاسر دنیا، با اعلان اینکه خداوند را شاکریم در راه حرکت زوار و کاروان اربعین حسینی توانسته ایم نقشی پشتیبان و تسهیل گر را ایفا نماییم، بیان داشت: همانطور که در عرصه دولت هوشمند، خدمات الکترونیکی نهادها و دستگاه های اجرائی کشور بصورت یکپارچه و تجمیع شده توسط پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به مردم ارائه می شود، در اربعین سال آینده نیز باید راهبردی مشابه داشته باشیم. به این شکل که ضمن بهره مندی از تجربیات سالهای قبل، بتوانیم کلیه خدمات فناورانه مورد نیاز زوار را در قالب یک سوپر اپلیکیشن ارائه دهیم. وی، کسب وکارها را به حفظ ارتباط و تعامل سازنده با سازمان فناوری اطلاعات دعوت کرد.
حامد منکرسی، معاون سیاست گذاری و اعتباربخشی ضمن تقدیر از تلاش کسب و کارهایی که توانستند، طعم شیرین فناوری را به زوار بچشانند، گفت: در اوایل سال جاری بود که سازمان فناوری اطلاعات ایران، فراخوانی را با هدف شناسایی و معرفی شرکت های فعال در عرصه ارائه خدمات به زائران اربعین منتشر نمود. طی این فراخوان ۵۰ شرکت اعلام آمادگی کردند که ۲۰ شرکت با موضوعات متنوعی در مقایسه با اربعین سال قبل نظیر: حمل و نقل، پیامرسان، پرداخت، تبدیل ارز و غیره انتخاب شدند.
وی با تأکید بر لزوم حفظ محور ارتباطی میان فعالان اربعین و سازمان فناوری اطلاعات ایران در طول سال و بمنظور حل موانع خدمات رسانی به مردم و نیز اشتراک گذاری تجربیات موفق با یکدیگر اظهار داشت: در اربعین سال آینده، ارائه خدمات فناورانه بصورت تجمیع شده و حتی ترکیبی در قالب یک سوپر اپلیکیشن، موفقیت خوبی است که می تواند رضایت مندی هر چه بیشتر زوار در استفاده از این خدمات را به همراه داشته باشد.
صرامی، عضو هیأت عامل نیز با بیان این که مقایسه اربعین سال جاری و سالهای قبل حاکی از رشد، تنوع، کمیت و کیفیت سرویس هاست، اضافه کرد: در برنامه ریزی برای ارائه خدمات فناورانه در اربعین ۱۴۰۳ سه محور اساسی را باید در نظر گرفت. محور نخست به داخل کشور متعلق می باشد. به این صورت که با توجیه مسؤولان ذیربط به حل موانع موجود در عرصه صدور مجوزهای لازم برای فعالیت کسب و کارهای اربعینی بپردازیم. در گام بعدی با بهره گیری از معافیت هایی که در روزهای اربعین در کشور عراق حاکم است، ضوابط و امکان تبادل و تعامل در خارج کشور و خصوصاً کشور عراق را تسهیل نماییم و در نهایت با حفظ تبادلات بین ارائه دهندگان خدمات در اربعین امسال، به ایجاد تبادل ارگانیک بپردازیم.
در این رویداد، شرکت های ارائه دهنده خدمات فناورانه به ارائه گزارش عملکرد خود در روزهای اربعین پرداختند و با اهدای لوح تقدیری از این فعالان تقدیر و تجلیل شد.


منبع:

1402/08/17
08:03:18
5.0 / 5
267
تگهای خبر: خدمات , سرویس , شركت , فعالیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
آی سی تی پارس