زارع پور مطرح كرد؛ شتاب بخشی در اجرای دولت هوشمند به گزارش پارس آی سی تی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: فراهم کردن زیرساخت ارائه خدمات به ایرانیان خارج از کشور یکی از تصمیمات جلسه شورای اجرائی فناوری اطلاعات جهت شتاب بخشی به اجرای دولت هوشمند است. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی اظهار داشت: در ۲۶ امین جلسه شورای اجرائی فناوری اطلاعات با حضور رییس جمهور تصمیمات خوبی برای شتاب بخشی به اجرای دولت هوشمند گرفته شد. وی ادامه داد: ممنوعیت گرفتن اسنادی که سرویس برخط استعلامی آن وجود دارد، فراهم کردن زیرساخت ارائه خدمات به ایرانیان خارج از کشور و تکمیل خدمات دستگاهها در «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» همچون آنهاست. منبع: ict-pars.ir 1402/07/18 12:24:11 5.0 / 5 653 تگهای خبر: خدمات , سرویس , شبكه اجتماعی , فناوری این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط راه اندازی اپراتور موبایلی استارلینک اتصال مستقیم رقیب چینی استارلینک به گوشی موبایل هوش مصنوعی در برنامه های دولتی اندونزی گنجانده می شود چرا تهران در پایان جدول توسعه فیبر نوری قرار گرفته است؟ نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۹ بعلاوه ۵ ثبت نظر