برای استفاده از سامانه های دانشگاه؛ اینترنت مجانی دانشجویان از امروز فعال می شود به گزارش پارس آی سی تی وزیر ارتباطات اظهار داشت: اینترنت مجانی برای همه دانشجویان كشور در هنگام استفاده از سامانه های آموزش مجازی دانشگاه ها از امروز فعال می شود. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: اینترنت مجانی برای همه دانشجویان کشور در هنگام استفاده از سامانه های آموزش مجازی دانشگاه ها از امروز فعال می شود. وی اظهار داشت: مشاهده فهرست سامانه های فعلی مشمول طرح و همینطور ثبت نام سامانه های جدید توسط دانشگاه ها از راه سایت وزارت ارتباطات میسر است. منبع: ict-pars.ir 1399/07/15 23:00:51 5.0 / 5 1932 تگهای خبر: اینترنت , دانشگاه , سایت , وزیر ارتباطات این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط موتور جستجوی فرانسوی جایگزین گوگل در اروپا شد کاهش اتکا به آمریکا عرضه خدمات ارتباطی بدون اختلال با وجود حمله به 600 مرکز مخابراتی ضروریست اینترنت به شرایط قبل از محدودیت ها برگردد گام اروپا برای خودکفایی در ارتباطات ماهواره ای نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۲ بعلاوه ۲ ثبت نظر