وزیر ارتباطات پرتاب موفق اولین ماهواره نظامی ایران را تبریك گفت به گزارش پارس آی سی تی وزیر ارتباطات پرتاب موفقیت آمیز اولین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریك گفت. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: تبریك صمیمانه به نیروی هوافضای سپاه برای این دستاورد بزرگ ملی. وی اظهار داشت: سه هفته پیش بازدیدی از آخرین مراحل تولید پرتابگر ۳مرحله ای سوخت جامد «قاصد» و ماهواره «نور» داشتم؛ عالی بودند. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر، امروز (چهار شنبه) اولین ماهواره جمهوری اسلامی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت در مدار زمین قرار گرفت. «ماهواره نور» بعنوان اولین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران از ماهواره بر ۳ مرحله ای «قاصد» از كویر مركزی ایران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب و در مدار ۴۲۵ كیلومتری زمین قرار گرفت. 1399/02/04 13:36:10 5.0 / 5 2442 تگهای خبر: تولید , وزیر ارتباطات این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط مرکز ملی فضای مجازی ادعای وزیر ارتباطات در رابطه با یک مصوبه را تکذیب نمود استرالیا، کانادا و ژاپن از قانون خودکفایی فناوری اروپا خوششان نیامد توسعه پایدار شبکه ایرانسل با رویکرد محافظت از محیط زیست توضیح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ی یک خبر خبرگزاری مهر نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۵ بعلاوه ۴ ثبت نظر