مدیر عامل شركت مخابرات ایران اعلام كرد برخورد جدی با مسئولان اختلال در شبكه دیتای تلفن های ثابت به گزارش پارس آی سی تی به دنبال ایجاد اختلال در شبكه دیتای تلفن های ثابت سید مجید صدری مدیر عامل شركت مخابرات ایران با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود قول برخورد جدی را با مسببان این اختلال داد. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا، صدری در یادداشت خود نوشت: در ایام اخیر در شبكه دیتای تلفن ثابت برخی مناطق تهران اختلالات فنی رخ داد. اتفاق ناخوشایندی كه بطور قطع برای جبران آن و دلجویی از مشتركین عزیز با مسؤلان خاطی و كم توجه این بخش برخورد جدی می كنم. خسارت وارده به مشتركین محترم هم بنحو مقتضی جبران می شود. از مشتركین عزیز مخابرات تهران عذرخواهی می كنم و برای عرضه بهتر خدمات تقاضا دارم شكایات و انتقادات خویش را با سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ و همینطور درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در وبسایت شركت مخابرات در بین بگذارند. اعتقاد قلبی ما خدمت صادقانه به مردم شریف ایران است و همچنان بر این عهد استواریم. / 1398/10/22 15:44:55 5.0 / 5 2353 تگهای خبر: اینستاگرام , خدمات , سایت , شركت این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط موتور جستجوی فرانسوی جایگزین گوگل در اروپا شد کاهش اتکا به آمریکا عرضه خدمات ارتباطی بدون اختلال با وجود حمله به 600 مرکز مخابراتی ضروریست اینترنت به شرایط قبل از محدودیت ها برگردد بازآرایی برنامه های وزارت ارتباطات برای جبران وقفه های اخیر نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۷ بعلاوه ۳ ثبت نظر