پارس آی سی تی

این اپلیكیشن ها از نرم افزارهای اختصاصی اپل بهترند!

این اپلیكیشن ها از نرم افزارهای اختصاصی اپل بهترند!

پارس آی سی تی: بگفته كاربران و كارشناسان فعال در حوزه فناوری، بعضی از اپلیكیشن های موجود در فروشگاههای آنلاین از نرم افزارهای توسعه داده شده توسط خود اپل بهترند.


به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا، بگفته خیلی از كارشناسان و همین طور كاربران و علاقمندان به فناوری و گوشیهای هوشمند، بعضی از اپلیكیشن های موجود در پلت فرم فروشگاههای آنلاین همچون اپ استور اپل و گوگل پلی استور از برنامه های اختصاصی توسعه داده شده توسط خود اپل بسیار بهتر بوده و بیشتر از سایر اپلیكیشن های اپل رضایتمندی كاربران را به خود جلب كرده اند.
این گزارش كه در وب سایت بیزینس اینسایدر آمده است، به مرور و معرفی بعضی از مهم ترین اپلیكیشن های موجود در بازار برنامه های محبوب و پرطرفدار موبایلی خواهد پرداخت:
بجای اپل موزیك، از اسپاتیفای استفاده كنید
نرم افزار و اپلیكیشن اسپاتیفای كه برای سیستم عامل اندروید، iOS، ویندوز و مك قابل استفاده و اجراست، به كاربران این امكان را می دهد تا به صورت كاملاً قانونی با رعایت حق كپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی های مورد علاقه خودرا جست وجو كرده و به آنها گوش بسپارند.
بدون شك، كاربران منطقه آمریكای شمالی كه شامل ایالات متحده آمریكا و كانادا می شود، از بزرگترین طرفداران و كاربران اپلیكیشن های استریم موسیقی همچون اپلیكیشن اسپاتیفای به شمار می روند.
اپلیكیشن اسپاتیفای در سال ۲۰۰۶ میلادی در سوئد تأسیس و افتتاح شد و از آن سال تابحال نیز توانسته است توجه و علاقه میلیون ها كاربر موبایل را به خود جلب نماید و سبب رضایت و تجربه لذت بخش آنها در گوش سپردن به موسیقی های موردنظرشان شود.
از بزرگترین رقبای اسپاتیفای، می توان به اپل موزیك و پاندورا اشاره نمود كه آنها نیز سهم قابل توجهی از بازارهای در رابطه با پخش آنلاین موسیقی را به خود اختصاص داده اند اما هنوز به جایگاه اسپاتیفای دست پیدا نكرده اند.
بجای Numbers، از مایكروسافت اكسل استفاده كنید
این اپلیكیشن كه به منظور توسعه، ساخت و نوشتن صفحات گسترده طراحی و توسعه داده شده است، به صورت اختصاصی جهت استفاده كاربران دستگاههای آیفون، آی پد و آی پاد تاچ عرضه و ارائه شده است. كاربران قادر خواهند بود با استفاده از این اپلیكیشن به صورت تخصصی، اعداد و ارقام موردنظر خودرا وارد صفحه گسترده كرده و تنها با اشاره انگشتان خود، به ساخت و مدیریت آن بپردازند. این در حالیست كه مایكروسافت اكسل كه از طرف شركت مایكروسافت در ابتدا برای كاربران كامپیوتر های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز طراحی شد، از قابلیت های بسیار وسیع تر و كاملتری برخوردار شده است و به كاربران این امكان را می دهد تا به صورت بسیار حرفه ای كار خودرا انجام دهند.
بجای keynote، از پاورپوینت استفاده كنید
نرم افزار اختصاصی اپل به منظور ارائه اسلایدها keynote نام دارد كه در اصل همان كار مایكروسافت پاورپوینت را می كند اما تنها برای محصولات و دستگاه های توسعه داده شده توسط اپل همچون آیفون و آی پد كار می كند. یكی از برتری های استفاده از نرم افزار پاورپوینت آن است كه در صورت ساخت یك ارائه و اسلاید، در همه دستگاهها قابل استفاده و ویرایش خواهد بود و آنها بدون نیاز به نصب اپلیكیشن های جدید، می توانند فایل مربوطه را ویرایش كنند.
بجای iMovie از ویدئوشاپ استفاده كنید
اپلیكیشن iMovie یك نرم افزار اختصاصی اپل برای ویرایش فایل های ویدیویی و فیلم به حساب می آید كه بنابر گفته های كارشناسان، بهتر از كاربران محصولات اپل نظیر آیفون از نرم افزار ویدئوشاپ استفاده كنند. آنها اعتقاد دارند كه اپلیكیشن ویدئوشاپ بسیار بهتر از iMovie اپل توسعه داده شده است.
بجای برنامه Health، از MyFitnessPal استفاده كنید
كاربرانی كه به استفاده از برنامه های تناسب اندام و سلامتی علاقمندند، بنابر سفارش خیل عظیمی از كاربران گوشیهای آیفون، بهتر است بجای برنامه Health اپل، از اپلیكیشن MyFitnessPal استفاده كنند.
بجای Pages، از مایكروسافت ورد استفاده كنید
مایكروسافت آفیس ورد ( Microsoft Office Word) همواره یكی از برنامه های كاربردی مورد استفاده كاربران كامپیوتر و گوشیهای هوشمند به حساب می آید كه همواره نسبت به سایر اپلیكیشن های مشابه توسط كاربران ترجیح داده می شود.
بجای مرورگر اینترنتی سافاری، از گوگل كروم استفاده كنید
مرورگرهای اینترنتی همواره یكی از نقاط قوت و ضعف سیستم عامل های توسعه داده شده توسط غول های تكنولوژی همچون گوگل و اپل به شمار می روند كه بگفته كاربران، مرورگر گوگل كروم نسبت به سافاری اپل از قابلیت های بهتر و بیشتری برخوردار می باشد.
بجای Weather، از Dark Sky استفاده كنید
كاربران بتازگی در گزارشی اعلام نموده اند كه اپلیكیشن پیش بینی وضعیت آب و هوای Dark Sky از برنامه اختصاصی مشابه اپل تحت عنوان Weather بسیار بهتر است و در خیلی از مواقع پیش بینی های دقیق تری از آب و هوا به آنها عرضه كرده است.
بجای اپل مپ، از گوگل مپ استفاده كنید
اپلیكیشن اپل مپ برنامه مخصوص اپل برای نشان دادن نقشه و جهت های جغرافیایی برای دستگاه های الكترونیكی اپل با سیستم عامل در خصوص آی او اس (OS) است و همانند نقشه جغرافیایی گوگل مپ به كاربران اجازه می دهد مسیرهای موردنظر خودرا بوسیله سیستم موقعیت یاب ناوبری پیدا كنند. طبق گزارش های انتشار یافته از طرف كاربران، میزان رضایت مندی از گوگل مپ نسبت به اپل مپ بسیار بیشتر بوده است.
بجای تقویم اپل، از گوگل كلندر استفاده كنید
اپلیكیشن تقویم اختصاصی توسعه داده شده توسط گوگل از طرف كاربران نسبت به تقویم اپل ترجیح داده شده است چونكه به عقیده آنها، دارای قابلیت های بهتر و رابط كاربری مناسب تری است.






منبع:

1398/05/07
21:13:40
5.0 / 5
1462
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , تكنولوژی , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
آی سی تی پارس