هدیه همراه اول به مردم آبادان به گزارش پارس آی سی تی همراه اول و آب و فاضلاب آبادان جهت مرتفع ساختن مشكل تأمین آب آشامیدنی تفاهم نامه همكاری امضا كردند. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر و به نقل از اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، روز چهارشنبه ۳ بهمن ماه طی مراسمی در شهرستان آبادان «همراه اول» و «اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان» جهت تأمین آب آشامیدنی مردم این شهرستان تفاهم نامه همكاری امضا كردند. بر اساس این تفاهم نامه كه به امضاء شاهین آرپناهی مدیركل ارتباطات اپراتور اول و علیرضا خلیلی نیا رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان رسید، مقرر است در جهت مسئولیت اجتماعی با كمك بلاعوض همراه اول یكدستگاه آب شیرین كن با ظرفیت ۳۵۰ مترمكعب در روز تهیه و برای كمك به تأمین آب آشامیدنی به مردم شهرستان آبادان اهدا شود. 1397/11/04 13:20:33 5.0 / 5 2274 تگهای خبر: شركت این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط بازآرایی برنامه های وزارت ارتباطات برای جبران وقفه های اخیر لپ تاپ جدید مایکروسافت با مک بوک پرو اپل رقابت می کند گام اروپا برای خودکفایی در ارتباطات ماهواره ای بهبود کیفیت اینترنت چند روزی زمان می برد نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۷ بعلاوه ۳ ثبت نظر