پارس آی سی تی
انتقاد نماینده ولی فقیه از رویكرد محدودسازی فضای مجازی:

با چاقو هم می توان نجات داد هم آدم كشت نباید چاقو را از بین برد

با چاقو هم می توان نجات داد هم آدم كشت نباید چاقو را از بین برد

به گزارش پارس آی سی تی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه كرج بر ضرورت استفاده حداكثری از ظرفیت فضای مجازی و در عین حال توجه ویژه به ارتقای سطح سواد رسانه ای مردم تاكید نمود.



به گزارش پارس آی سی تی به نقل از اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز، آیت الله حسینی همدانی روز شنبه در حاشیه دیدار با مدیركل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز اظهار داشت: هر عاقلی برای القای ایده، تفكرات و فرهنگ خود، باید از فرصت هایی كه امكان بهره مندی از آنها وجود دارد، استفاده نماید.

وی اضافه كرد: یكی از بهترین فرصت هایی كه برای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و می تواند با استفاده از آن كلام حقش را به جهان مخابره كند، فضای مجازی است.

امام جمعه كرج در ادامه با اشاره به تاكیدات مقام معظم رهبری در مورد لزوم بهره مندی از ظرفیت های فضای مجازی اظهار نمود: با چاقو هم می توان جراحی كرد و جان انسان ها را نجات داد و هم می توان آدم كشت. پس نباید چاقو را از بین ببریم بلكه باید نحوه استفاده از آنرا آموزش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح كرد: حركت در راه توسعه و بهره گیری از تكنولوژی روز، همچون اولویت های جمهوری اسلامی است و در این رابطه باید به مساله سواد رسانه ای و ارتقای آن توجه ویژه ای شود.

دبیر: حسام الدین قاموس مقدم




1397/10/30
13:30:50
5.0 / 5
1564
تگهای خبر: تكنولوژی , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
آی سی تی پارس