معاون وزیر ارتباطات خبر داد: شكایت سازمانهای دولتی از استارت آپ ها بررسی میگردد پارس آی سی تی: معاون وزیر ارتباطات اظهار داشت: سومین جلسه بررسی شكایت سازمانهای دولتی از استارت آپ ها برگزار می گردد. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر، امیر ناظمی در توئیتر نوشت: كارگروهی كه به منظور بررسی شكایت سازمان های دولتی از استارت آپ ها تشكیل شده بود، امروز سومین جلسه اش برگزار می شود. رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهار داشت: اما از موفقیت های كوچك این جلسه این است كه بنا به درخواست اعضا جلسه، مصوبات و مكتوبات اش از محرمانه به عادی تغییر نمود. معاون وزیر ارتباطات اضافه كرد: شفافیت از عادی سازی محرمانه ها شروع میگردد. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از مهر، اعضای این جلسه را وزرای ارتباطات، كار، صنعت، ارشاد، اقتصاد، معاونان علمی و حقوقی رئیس جمهور و رئیس كل بانك مركزی تشكیل می دهند. 1397/08/30 14:45:08 5.0 / 5 2029 تگهای خبر: فناوری , وزیر ارتباطات این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط آقایی که در جلسات با اینترنت مخالفت می کند، خودش اینترنت سفید دارد مرکز ملی فضای مجازی ادعای وزیر ارتباطات در رابطه با یک مصوبه را تکذیب نمود توضیح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ی یک خبر خبرگزاری مهر بازآرایی برنامه های وزارت ارتباطات برای جبران وقفه های اخیر نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۶ بعلاوه ۵ ثبت نظر