پارس آی سی تی
در یوتیوب؛

فیلم های سینمایی را بلاعوض ببینید!

فیلم های سینمایی را بلاعوض ببینید!

پارس آی سی تی: به نظر می آید كه یوتیوب می خواهد سرویس جدیدی را به پلتفرم خود بیافزاید كه به كاربران اجازه می دهد در آن به تماشای بلاعوض فیلم های سینمایی موردعلاقه خود بپردازند.



به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا، بعد از آنكه امكان پخش و تماشای بلاعوض بعضی از فیلم های سینمایی در بعضی از سرویس های پخش آنلاین و استریم ویدیویی همچون روكو (Roku) ممكن و میسر شد، حالا به نظر می آید یوتیوب باز به عنوان بزرگترین پلتفرم پخش آنلاین ویدیو در جهان تصمیم گرفته است كه قابلیت جدیدی را به بخش «Movies & Shows» اضافه كند كه تا پیش از آن چنین امكانی وجود نداشت.

گفته میگردد كه این مجموعه الان تنها ۱۰۰ فیلم برتر و منتخب از فیلم های قدیمی همچون Terminator، Rocky و Agent Cody Banks را شامل میگردد و مقرر است در آینده به این مجموعه فیلم های جدیدتر و بهتر دیگری باز اضافه شود. البته لازم به ذكر است كه انتظار می رود فیلم هایی كه چند سال از تاریخ پخش و اكران سینمایی آنها گذشته باشد، صرفا به این مجموعه اضافه خواهند شد.

یوتیوب البته اعلام نموده است كه تماشای بلاعوض فیلم های مذكور مستلزم تبلیغات و اگهی های بازرگانی به هنگام پخش فیلم است تا بتواند از این طریق درآمدهای مورد نیاز خودرا كسب كند.

این خبر بدون شك برای خیل عظیمی از كاربران یوتیوب و علاقمندان به فیلم های سینمایی خبر خوب و خوشایندی محسوب خواهد شد چونكه آنها می توانند فیلم هایی را كه قبلا موفق به تماشای آن در سینما یا تلویزیون نشده اند، به صورت بلاعوض بر روی پلتفرم یوتیوب و در خانه خود ببینند.





1397/08/28
12:54:05
5.0 / 5
1486
تگهای خبر: آنلاین , تبلیغات , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
آی سی تی پارس