پارس آی سی تی

ویندوز۱۰ كامپیوتر و گوشی را متصل می كند

ویندوز۱۰ كامپیوتر و گوشی را متصل می كند

پارس آی سی تی: مایكروسافت با انتشار نسخه به روزرسانی ویندوز ۱۰، به كاربران گوشیهای اندرویدی اجازه می دهد با كامپیوتر خود ارتباط نزدیك تر و بیش تری داشته باشند.


به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت the verge، مایكروسافت بعنوان شركت توسعه دهنده سیستم عامل محبوب و پرطرفدار ویندوز، حالا اعلام نموده است كه نسخه به روزرسانی اكتبر ۲۰۱۸ سیستم عامل ویندوز را منتشر نموده كه قابلیت های جدید و جذابی داشته و به كاربران گوشیهای اندرویدی این امكان را می دهد تا بتوانند اطلاعات موجود در گوشی خویش را به راحتی در كامپیوتر ویندوزی خود مشاهده كرده و به آن دسترسی داشته باشند.

این قابلیت جدید در ویندوز ۱۰ كهYour Phone نام دارد، درحقیقت كار را برای كاربران گوشیهای اندرویدی تسهیل می كند كه بتوانند اطلاعاتی نظیر تصاویر، فیلم و فایل های ذخیره شده در كامپیوتر خویش را در گوشیهای موبایل خود هم مشاهده كرده و درصورت نیاز، بدون نیاز به روشن كردن لپ تاپ و كامپیوتر خود، به داده های موردنیازشان دسترسی پیدا كنند.

البته این قابلیت به صورت برعكس هم كار می كند و كاربران درصورت نیاز به اطلاعات ذخیره شده خود در گوشی، قادر خواهند بود با استفاده از كامپیوتر مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود به آن ها دست یابند.

به طور قطع این قابلیت جدید برای آن دسته از كاربرانی كه از كامپیوتر و موبایل بیش تر استفاده های كاری و درسی می كنند، بسیار كاربردی و سودمند خواهد بود و انتظار می رود مورد استقبال فراوانی از جانب كاربران قرار بگیرد.
در نسخه جدید به روزرسانی شده ماه اكتبر ۲۰۱۸ از ویندوز ۱۰ تغییرات و خصوصیت های جدیدی نظیر حالت تیره برای فایل اكسپلورر، كلیپ بورد ابری، پشتیبانی از آخر بندی های خطی جدید در نوت پد، اپلیكیشن Your Phone برای تعامل با گوشی هوشمند، قابلیت ورود سریع برای وب سایت ها و ویندوز، قابلیت چراغ قوه در پلتفرم واقعیت تركیبی، پشتیبانی از سوئیفت كی در كی بورد لمسی و بسیاری دیگر از بهبودها اعمال شده است.



1397/07/11
12:35:36
5.0 / 5
1714
تگهای خبر: سایت , شركت , كاربر , كامپیوتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
آی سی تی پارس