پارس آی سی تی

نامه نگاری رئیس گوگل برای تحقق رویای هند دیجیتال

نامه نگاری رئیس گوگل برای تحقق رویای هند دیجیتال

پارس آی سی تی: ساندار پیچی، مدیر عامل اجرایی گوگل با ارسال نامه ای برای راوی شانكار پراساد وزیر فناوری اطلاعات هند خواهان جریان آزاد اطلاعات در فراسوی مرزهای این كشور برای تحقق برنامه هند دیجیتال شد.



به گزارش پارس آی سی تی به نقل از اسین ایج، وی كه هندی الاصل است، در نامه خود تصریح كرده تسهیل تبادل داده میان هند و دیگر كشورها به شركت های فناوری در سراسر جهان امكان خواهد داد تا در اقتصاد دیجیتال هند مشاركت بیشتری داشته باشند و بتوانند از مزایای بازار شركت های نوپای هند بیشتر بهره بگیرند و این شركت ها هم بتوانند فعالیت های خویش را در سطح جهانی گسترش دهند.
پیچی در این نامه كه پنج روز پیش ارسال شده از رویای خود برای تبدیل هند به یك كشور كاملا دیجیتال سخن گفته و افزوده كه گوگل در دیدگاه های موجود در این زمینه سهیم است و می خواهد از این طریق به رشد بیشتر هند كمك نماید.
وی در ادامه از وزیر فناوری اطلاعات هند به دلیل بازدید وی از دفتر مركزی گوگل در ماه گذشته تشكر كرد. پیچی تصریح كرده كه گروه همكار گوگل در هند با مقر مركزی این شركت در امریكا در تماس خواهند بود و برای تحقق برخی طرح ها كه در نشست مشترك دو طرف برنامه ریزی شده، تلاش خواهند كرد.
در حال حاضر هند در حال طراحی چارچوبی برای حفاظت از داده های شهروندان خود و كمك به حفظ حریم شخصی و امنیت آنهاست، اما برخی كارشناسان بیم دارند كه این كار باعث سخت گیری هایی در زمینه تبادل داده های علمی و فنی میان هند و دیگر كشورها گردد و به شركت های فناوری نوپای هندی صدمه برساند.

1397/06/19
14:04:54
5.0 / 5
2349
تگهای خبر: دیجیتال , شركت , فناوری , گوگل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
آی سی تی پارس