پارس آی سی تی

ثبت نام در مسابقه كدنویسی مبهم شروع شد

ثبت نام در مسابقه كدنویسی مبهم شروع شد

پارس آی سی تی: ثبت نام در مسابقه كد نویسی مبهم (Spaghetti contest) از جانب دانشگاه شریف شروع شد.


به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا، مسابقه كدنویسی مبهم (Spaghetti contest) در تاریخ 7 شهریورماه امسال به همت باشگاه كسب وكار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد.
در این مسابقات هر تیم جهت شركت در رویداد باید به ناخواناترین شكل ممكن، برنامه ای به زبان C++ بنویسد كه با هر بار اجرا شدن، رشته ای معین به طول حداقل یك و حداكثر سه كاراكتر را روی صفحه نمایش چاپ كند. البته این رشته باید همواره ثابت باشد، نه آنكه در هر بار اجرا رشته ای متفاوت چاپ كند و یا اینكه با انتقال به كامپیوتری دیگر، خروجی متفاوتی بدهد.
بر مبنای اعلام دبیرخانه مسابقات، 25 مرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام خواهد بود.
همچون مزایای شركت در مسابقات برای برنامه نویسان می توان به "یادگیری"، "تمرین"، "بررسی كدهای مختلف، نوشتن كد جدید و ارتباط مستمر با تیم داوری كهباعث افزایش سطح علمی و مهارت افراد می شود"، "ارسال كدهای مبهم برای تیم داوری، مشاوره و گرفتن تایید كه فرصتی را برای محك زدن توانایی افراد فراهم می آورد"، "رقابت" و "استخدام در شركت های معتبر" اشاره نمود.
بعد از برگزاری مسابقات، برای تیم های برتر امكان استخدام در شركت های معتبر فعال در حوزه فناوری اطلاعات كه از برگزاری این رویداد حمایت كرده اند، وجود دارد.
علاقه مندان می توانند جهت كسب اطلاع از روند برگزاری مسابقه، قوانین و مقررات و ثبت نام به وب سایت http: //spaghetticontest.ir رجوع كنند.




1397/04/27
13:41:47
5.0 / 5
2397
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
آی سی تی پارس