پس از فیس بوك؛ توئیتر امكان دسترسی به اطلاعات كاربرانش را فروخت پارس آی سی تی: توئیتر اعلام نموده در سال ۲۰۱۵ دسترسی یك روزه به اطلاعات عمومی كاربرانش را در اختیار شركتی قرار داده كه در رسوایی سوءاستفاده از اطلاعات كاربران فیس بوك همكاری داشته است. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از بلومبرگ، فیس بوك در رسوایی اشتراك گذاری اطلاعات كاربران با شركت «كمبریج آنالایتیكا» بیشترین ضربه را خورد. اما این بدان معنا نیست كه شبكه های اجتماعی دیگر هیچ آسیبی ندیدند. درهمین راستا توئیتر تایید كرده كه امكان دسترسی به اطلاعات عمومی را در اختیار الكساندر كوگان از شركت GSR قرار داده است. اپلیكیشن پرسش و پاسخ این شركت اطلاعات میلیون ها كاربر فیس بوك را بدون اجازه آنها جمع آوری كرده بود. به هرحال GSR درسال ۲۰۱۵ میلادی با پرداخت مبلغی اجازه دسترسی یك روزه به اطلاعات توئیتر را به دست آورد و نمونه هایی تصادفی از توییت های عمومی افراد در بازه زمانی دسامبر ۲۰۱۴ تا آوریل ۲۰۱۵ را جمع آوری كرد. البته توئیتر اذعان كرده هیچ گونه دسترسی به اطلاعات خصوصی را نداده است. 1397/02/10 14:49:35 5.0 / 5 1908 تگهای خبر: شركت , كاربر این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط هوش مصنوعی رایگان چینی به بازار می آید فخر فروشی فرانسه برای سرمایه گذاری 109 میلیارد یورویی در هوش مصنوعی اخراج وسیع نیروهای متا کلید خورد وکالتی کردن حساب ها برای خرید محصولات ایران خودرو از راه بانک ملی ایران نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۴ بعلاوه ۳ ثبت نظر