شروع به کار آزمایشی خدمات فروش در توییتر پارس آی سی تی: شرکت توییتر برای کسب سهمی از بازار ۴۵ میلیارد دلاری تجارت اجتماعی، به صورت آزمایشی به شرکتها اجازه می دهد حداکثر ۵۰ محصول را در پروفایل خود به فروش بگذارند. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا، فیسبوک و اینستاگرام که متعلق به شرکت مِتا پلتفرمز هستند، در عرصه تجارت اجتماعی پیشرو هستند و به کسب و کارها اجازه داده اند فروشگاههای مجازی دایر کرده و محصولاتشان را برای فروش عرضه کنند. توییتر اعلام نمود نسخه آزمایشی قابلیت "توییتر شاپس" (Twitter Shops) برای شرکتهای منتخب در آمریکا موجود خواهد بود و برای کاربرانی که از نسخه آیفون اپلیکیشن توییتر استفاده می نمایند، قابل مشاهده خواهد بود. اپراتور تلفن همراه آمریکایی وریزون که در این آزمایش حضور دارد، قاب آیفون و شارژرهای بی سیم را در فروشگاه توییتر خود عرضه نموده است. کاربران بعد از مشاهده یک محصول در توییتر، به وبسایت شرکت فروشنده برای پرداخت هدایت می شوند. این آزمایش قابلیت قبلی را توسعه می دهد که توییتر سال قبل آزمایش آنرا شروع کرده بود و به برندها اجازه می داد حداکثر پنج محصول را در پروفایل توییتر خود نمایش دهند. بر اساس گزارش رویترز، توییتر درحال آزمایش خرید زنده است که به افراد امکان می دهد پوشاک، لوازم جانبی و اقلام دیگر را خریداری نموده و همزمان ویدیوهایی از برندها درباره محصولاتشان مشاهده کنند. 1400/12/19 14:47:26 5.0 / 5 631 تگهای خبر: Shop , اینستاگرام , توییتر , خدمات این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط حضور ایرانسل در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی شرکت های دانش بنیان ایرانی راهی بازار آفریقا شدند اپل قوانین خرید خارج از اپ استور را اصلاح کرد چت بات متا برای کاربران زیر سن قانونی بدآموزی دارد! نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۴ بعلاوه ۳ ثبت نظر