سرپرست معاونت امور مشتریان و تجاری شركت مخابرات : لزوم حل مشکلات حرفه ای و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی شرکت به گزارش پارس آی سی تی سرپرست معاونت امور مشتریان و تجاری شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: حل مشکلات حرفه ای و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی این شرکت باید به صورت اضطراری در دستور کار قرار گیرد. به گزارش پارس آی سی تی به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر زارعیان در نشست هم اندیشی فعالان مخابرات ضمن اشاره به این که کار گسترده در بازاریابی و فروش باید به همراه استفاده بهینه از نیروهای موجود باشد اظهار داشت: این نکته مهم باید در تمام بخش های دیگر شرکت هم مورد تاکید قرار گیرد. وی با تاکید به کسب درآمد و کاهش هزینه ها اظهار داشت: کارگروهی درحال تشکیل است که تمام مسایل باقی مانده بین FCP ها و شرکت مخابرات بخصوص از نظر مالی را بررسی و در جهت حل آن اقدام گردد. وی ضمن اشاره به کارهای گرفته در حوزه تجاری اظهار داشت: درحال حاضردر این بخش، تاخیر جایز نیست و حتی در صورت وجود ریسک، باید ریسک پذیری را هم به همراه داشته باشیم. وی با تکیه بر اهمیت حوزه شبکه و فناوری اطلاعات و پیشرفت در این عرصه متناسب با دنیای امروز ارتباطات، اظهار داشت: خیلی از فرایندهای غیر ضروری باید قطع و بهینه سازی شود. دکتر زارعیان اضافه کرد: در تلکام های برجسته دنیا حداقل یک سوم نیروها در بخش تجاری متمرکز هستند و در حوزه تجاری شرکت مخابرات ایران هم بعنوان بخش درآمدزای شرکت، تحولات گسترده ای باید صورت گیرد. منبع: پارس آی سی تی 1400/08/16 22:58:25 5.0 / 5 805 تگهای خبر: شركت , فناوری این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط ضرورت توجه به مباحث تبیینی و ترویجی در توسعه شبکه ملی اطلاعات گوگل عمیق ترین عامل پژوهشی هوش مصنوعی خویش را عرضه نمود صادرات تراشه های انویدیا به بازار چین آزاد شد ثبات بیتکوین با چشم انتظاری کاهش نرخ بهره فدرال رزرو نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۷ بعلاوه ۵ ثبت نظر