پارس آی سی تی
تغییرات جدید در ویدیوهای اینستاگرام

IGTV جای خودرا به اینستاگرام ویدیو داد

IGTV جای خودرا به اینستاگرام ویدیو داد

بااینکه اینستاگرام دوشنبه هفته جاری برای ساعاتی از دسترس کاربران خارج شد اما با تغییرات جدید در بخش ویدئوها بازگشت.



به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا، آدام موسری، مدیر اینستاگرام بتازگی گفته بود اینستاگرام دیگر یک اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس نیست و این شرکت در بحبوحه رقابت قابل توجه از طرف تیک تاک و یوتیوب، توجه بیشتر به ویدیو را در اولویت قرار داده است. حالا فیسبوک – شرکت مادر اینستاگرام – فرمت IGTV را با ویدئو های معمولی دیگری که در فید صفحه کاربران ارسال می شود، ادغام کرده و همه ویدئوها را در فرمت جدیدی به نام "اینستاگرام ویدیو" عرضه نموده است.

این مبادرت به تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام کمک خواهدنمود. بااینکه برای اینکه واجد نمایش تبلیغات باشند، همچنان باید ویدئو های طولانی تولید کنند اما آسان تر به مخاطبان دسترسی خواهند داشت. اینستاگرام هم متریک "پست اینسایت" و "ویدیو اینسایت" را یکی کرده است.

بر اساس گزارش انگجت، اینستاگرام چندین قابلیت ویرایش متداول شامل فیلتر، برچسب مکان و برچسب افراد را به ویدئوها افزوده است. این ادغام ممکنست به رشد ویدئو های اینستاگرام کمک نماید. تقاضا برای ویدئو های IGTV مطابق انتظار اینستاگرام نبود و این بروزرسانی فورمت ویدیویی طولانی تر را قابل دسترس تر خواهدنمود. با این تغییر، تولیدکنندگان محتوا ممکنست تمایل بیشتری برای اشتراک گذاری ویدیو داشته باشند و این امر به اینستاگرام کمک خواهدنمود با رقیبانش نظیر تیک تاک، یوتیوب و سایر سرویسهای ویدیویی بهتر رقابت کند.




1400/07/15
12:55:42
5.0 / 5
537
تگهای خبر: اینستاگرام , تبلیغات , تولید , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
آی سی تی پارس