پارس آی سی تی

سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان راه اندازی می شود

سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان راه اندازی می شود

پارس آی سی تی: مدیرعامل شرکت ملی پست از راه اندازی سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان تا یک ماه آتی آگاهی داد.


رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون هوشمندسازی شبکه پستی، اظهار داشت: با هدف افزایش کیفیت خدمات پستی و در امتداد مسیر پیشبرد طرح تحول دیجیتال پست، سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راه اندازی می شود.
معاون وزیر ارتباطات افزود: با راه اندازی این سامانه، نظرات مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و بررسی و مشکلات موجود در سریع ترین زمان ممکن مرتفع می شود و بی شک شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازبینی در زیرساخت های پست اشاره نمود و اضافه کرد: در ادامه هوشمندسازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، به زودی بزرگترین مرکز تجزیه و مبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به روزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد.
سبحانی فر اضافه کرد: با راه اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت.




منبع:

1400/07/12
00:05:40
5.0 / 5
500
تگهای خبر: خدمات , دیجیتال , سیستم , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
آی سی تی پارس