سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان راه اندازی می شود پارس آی سی تی: مدیرعامل شرکت ملی پست از راه اندازی سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان تا یک ماه آتی آگاهی داد. رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون هوشمندسازی شبکه پستی، اظهار داشت: با هدف افزایش کیفیت خدمات پستی و در امتداد مسیر پیشبرد طرح تحول دیجیتال پست، سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راه اندازی می شود. معاون وزیر ارتباطات افزود: با راه اندازی این سامانه، نظرات مشتریان پیرامون چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و بررسی و مشکلات موجود در سریع ترین زمان ممکن مرتفع می شود و بی شک شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود. مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازبینی در زیرساخت های پست اشاره نمود و اضافه کرد: در ادامه هوشمندسازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، به زودی بزرگترین مرکز تجزیه و مبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به روزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد. سبحانی فر اضافه کرد: با راه اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت. منبع: پارس آی سی تی 1400/07/12 00:05:40 5.0 / 5 660 تگهای خبر: خدمات , دیجیتال , سیستم , شركت این پست را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط اجرای مصوبه تسهیل دسترسی به سکوهای بین المللی را با جدیت دنبال می نماییم ضرورت توجه به مباحث تبیینی و ترویجی در توسعه شبکه ملی اطلاعات از منظره باشکوه ابرهای سفید در آسمان آبی تا مطالعه سلول های بنیادی صادرات تراشه های انویدیا به بازار چین آزاد شد نظرات بینندگان در مورد این پست لطفا شما هم در مورد این پست نظر بدید = ۲ بعلاوه ۲ ثبت نظر