چرا تهران در پایان جدول توسعه فیبر نوری قرار گرفته است؟
به گزارش پارس آی سی تی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: تهران یکی از محروم ترین شهر های کشور از نظر کیفیت ارتباطات است. در حوزه فیبر نوری نیز طی بیشتر از یک سال قبل صدور مجوزهای حفاری با چالش های جدی مواجه بوده و همین مسئله سبب شده پیشرفت پروژه در تهران حدود 6درصد باشد.
۱۴۰۵/۰۴/۰۲ ۰۱:۳۰:۵۲