پارس آی سی تی
برای ایام كرونا منتشر شد؛

كتاب ارتباط با مشتریان از راه دور برای كمك به دوركاری سازمان ها

كتاب ارتباط با مشتریان از راه دور برای كمك به دوركاری سازمان ها

كتاب ارتباط با مشتریان از راه دور، با هدف كمك به سازمان ها و كارمندانی كه به جهت شیوع ویروس كرونا، دوركاری را برگزیده اند، منتشر گردید.


به گزارش پارس آی سی تی به نقل از شرکت ارتباطات هوشمند تبیان، این مجموعه کتابی الکترونیکی با عنوان «ارتباط با مشتریان از طریق دور» برای کمک به سازمان ها و کارمندانی که به جهت شیوع ویروس کرونا، دورکاری را برگزیده اند، منتشر نموده است. همزمان با شیوع گسترده بیماری کووید ۱۹ در جهان و ایران و دستور دولت در خصوص حفظ فاصله اجتماعی، سیاست دورکاری بعنوان راهکاری برای برون رفت از وضعیت موجود در سطح کشور درحال اجرا است. در همین راستا، مجموعه هوشمند تبیان با همکاری مجموعه نویسش، کتابی با عنوان « ارتباط با مشتریان از طریق دور» منتشر نموده است که در آن اصول ارتباط بهینه و موثر با مشتریان و ارباب رجوع در روزهای دورکاری و لزوم بهره گیری از ارتباطات مجازی تشریح شده است. علاوه براین، این کتاب می تواند راهنمای مناسبی برای کسب و کارهای کوچک آنلاین که امکان مواجهه حضوری با مشتریان و شرکای خویش را ندارند، باشد. این کتاب در پنج فصل و ۱۰۴ صفحه، توسط تیم محتوایی نویسش ترجمه شده و به موضوعاتی چون لزوم و چگونگی راه اندازی زیرساخت های لازم برای برقراری ارتباط با مشتریان، جذب آنها، معرفی کسب وکار و سازمان به مشتریان تازه، چگونگی برگزاری جلسات آنلاین و جلب رضایت مشتریان پرداخته است. در هر فصل از این کتاب، مصاحبه ای مرتبط، با چهره های بنام و باتجربه در عرصه روابط عمومی هم گنجانده شده است. در جهت پشتیبانی از محیط زیست و رفاه حال خوانندگان، این کتاب در چارچوب الکترونیکی و فایل پی. دی. اف انتشار یافته و روی سایت شرکت ارتباطات هوشمند تبیان در دسترس می باشد.


منبع:

1399/05/13
22:12:23
5.0 / 5
1843
تگهای خبر: آنلاین , سایت , شركت , هك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
آی سی تی پارس