پارس آی سی تی

اولتیماتوم 24 ساعته سازمان حمایت به اپراتورهای تلفن همراه

اولتیماتوم 24 ساعته سازمان حمایت به اپراتورهای تلفن همراه

پارس آی سی تی: رئیس سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدكنندگان طی نامه ای به مدیران عامل شركت های ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف 24 ساعت، نحوه فروش به لحاظ شكلی و قیمت بسته های اینترت را مطابق روال پیش از تاریخ 13 تیرماه اجرا كنند.


به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا، پیرو جلسات برگزار شده و مذاکرات تلفنی با مدیران عامل شرکت های اپراتور تلفن همراه طی هفته گذشته درباب تغییر روش فروش، حذف بعضی از بسته ها و عدم هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعنوان دستگاه حاکمیتی ناظر (بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات الزامی است)، عباس تابش طی نامه ای از آنان خواست تا ظرف مدت ۲۴ ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترت مطابق روال پیش از تاریخ ۱۳ تیرماه اصلاح کنند و بوسیله خبرگزاری ها و جراید کثیرالانتشار درباره آن به مشترکین خود اطلاع رسانی کنند.
تابش همین طور به شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی هشدار داده است که در صورت عدم رعایت ضوابط موجود، موضوع در قالب قانون تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا، از نیمه تیرماه امسال، کاربران در فضای مجازی از افزایش قیمت بسته های اینترنتی در اپراتورهای همراه آگاهی داده و نسبت به آن اعتراض کردند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اپراتورها اخطار داد که باید ظرف ۱۰ روز رفع اثر کنند در غیر این صورت وارد کمیته جرائم می شوند. وی همینطور از ارجاع، این مساله به سازمان پشتیبانی از مصرف کنندگان و تعزیرات حکومتی آگاهی داد.
ساعاتی پیش هم معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابلاغ جریمه دو میلیارد تومانی به سبب برنگشتن تعرفه اینترنت به حالت اولیه از طرف اپراتورها و تداوم تخلفی که صورت گرفته است، آگاهی داد.




منبع:

1399/04/30
14:22:08
5.0 / 5
439
تگهای خبر: اینترنت , تولید , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
آی سی تی پارس