پارس آی سی تی

آماده باش مخابرات برای تقویت و پایداری ارتباطات نوروز

آماده باش مخابرات برای تقویت و پایداری ارتباطات نوروز

به گزارش پارس آی سی تی مدیرعامل شركت مخابرات ایران با تاكید بر آماده باش حداكثری مراكز مخابراتی منتخب و شیفت های نوروزی بمنظور ارائه خدمات ارتباطی اظهار داشت: در امتداد حفظ پایداری شبكه با برنامه ریزی های صورت گرفته، پایداری ارتباطات در تمام مناطق مخابراتی در دو حوزه ثابت و سیار در روزهای تعطیلات سال جدید به صورت كامل تضمین شده است.


به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا، سید مجید صدری اظهار نمود: بمنظور تحقق مشتری مداری حداكثری و همین طور ارائه خدمات شبانه روزی به تمام مشتریان، شیفت های آماده باش در تمام مراكز منتخب سراسر كشور در نظر گرفته شده كه با استفاده از تمهیدات صورت گرفته در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، تمام نیازهای ارتباطی هم وطنان در مناطق مخابراتی سراسر كشور به صورت كامل پوشش داده می شود.

وی بابیان اینكه كارهای مختلف شركت مخابرات ایران هر سال در روزهای تعطیلات نوروزی بمنظور خدمت رسانی به صورت مستمر برقرار است، اظهار داشت: در حوزه سیار نیز تمهیدات مختلفی برای پایداری شبكه و همین طور خدمت رسانی به مردم در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شركت مخابرات ایراندر ادامه اضافه كرد: مجموعه مخابرات ایران در حوزه ثابت و سیار با آماده باش مراكز فنی و ایجاد مراكز شیفتی، پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تامین یونیت های یدكی برای سیستم های انتقال، افزایش IP برای نقاطی كه با مشكل كمبود IP مواجه می باشد، افزایش پهنای باند اینترنت و ظرفیت كانال های ورودی و خروجی را در دستور كار است.

صدری اضافه كرد: ایجاد مراكز شیفتی ۲۴ ساعتی پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تامین دیزل های اضطراری سیار برای مواقع قطعی برق نیز از دیگر اقدامات شركت مخابرات ایران برای خدمات دهی به مشتركین در روزهای نوروز در سراسر كشور است.

وی با اشاره به اینكه انجام هرگونه عملیات برگردان و Down time بمنظور تحقق ارتباطات بدون قطعی در تمام مناطق مخابراتی كشور در روزهای نوروز ممنوع می باشد، اشاره كرد: نظارت و بازرسی دوره ای و مستمر در روزهای نوروز بمنظور حصول اطمینان از عملكرد صحیح درگاه های در رابطه با مشتریان افزایش یافته و تمام هم وطنان می توانند بمنظور رفع ایرادات و خرابی های موردی به صورت شبانه روزی با مراكز تماس و سامانه های پاسخگویی شركت مخابرات ایران تماس بگیرند.
مدیرعامل شركت مخابرات ایران همین طور افزود: انجام گزارش گیری از شرایط ارتباطی استانها به صورت روزانه و دریافت بازخورد خدمات بمنظور بهینه سازی ارائه سرویس ها از اولویت های مجموعه مخابرات در نوروز ۱۳۹۹ است.




منبع:

1398/12/27
19:21:17
5.0 / 5
2174
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , سرویس , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
آی سی تی پارس