پارس آی سی تی

باقیمانده اینترنت پرسرعت مشتریان تعیین تكلیف شد

باقیمانده اینترنت پرسرعت مشتریان تعیین تكلیف شد

به گزارش پارس آی سی تی مدیرعامل شركت مخابرات ایران با اشاره به ضرورت تحقق رضایتمندی مشتریان تصریح كرد: با عنایت به صدور صورتحساب اینترنت پرسرعت مشتریان در روز ۲۵ هر ماه، حجم باقیمانده مشتریان در این زمان به ترافیك قابل استفاده ماه بعد اضافه می شود.


به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ایسنا صدری اظهار نمود: با انجام این عمل ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان از ازدیاد تماس با سامانه های تماس غیر حضوری شركت مخابرات ایران جلوگیری شده و رجوع حضوری مشتریان به مراكز مخابراتی كاسته می شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش مجموعه شركت مخابرات ایران در بخش های دیتا و تلفن ثابت برای مشتریان خانگی و تجاری، تحقق حداكثر رضایتمندی است و بدین منظور در كوچك ترین مسائلی كه با مبحث رعایت حق الناس مشتریان و عرضه خدمات كامل مرتبط می باشد، اهتمام ویژه توسط كارشناسان و متخصصین شركت مخابرات ایران لحاظ می شود.

صدری همینطور تصریح كرد: درگاه های ارتباط با مشتریان شركت مخابرات ایران بخصوص سامانه تیكت گذاری اینترنتی adsl.tci.ir فرصت مناسبی برای ثبت مشكلات و نظرات مشتریان است بوده كه انتظار داریم توسط كاربران مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شركت مخابرات ایران در انتها اظهار نمود: افزوده شدن ترافیك از روز ۲۵ هر ماه به ترافیك قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیك مشتریان، در كاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تأثیر قابل توجهی بوجود می آورد.



1398/11/21
13:40:17
5.0 / 5
328
تگهای خبر: اینترنت , خدمات , شركت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
آی سی تی پارس