پارس آی سی تی

شكایت كاربران جی میل از حمله پیام های ناخواسته

شكایت كاربران جی میل از حمله پیام های ناخواسته

پارس آی سی تی: روز گذشته برخی كاربران جی میل شكایت داشتند كه با وجود فعال كردن فرایند احراز هویت دومرحله و تغییر پسورد، ایمیل هایشان هدف یك حمله پیام های ناخواسته قرار گرفته است.



به گزارش پارس آی سی تی به نقل از ورج، جی میل تاكنون پیام های ناخواسته (Spam)را به خوبی فیلتر می كرد. اما روز گذشته بعضی از كاربران آن اعلام نموده اند ایمیل هایشان مملو از تبلیغاتی شده كه از حساب كاربری خودشان ارسال شده است.
كاربران جی میل در فروم Gmail s Help شكایت داشتند كه این پیام های ناخواسته درحالی ارسال شده كه آنها فرایند احراز هویت دو مرحله ای را فعال و پسوردهای خویش را تغییر داده اند.
فرستندگان این پیام ها بخش Header آنها را طوری تغییر دادند كه به نظر برسد از ایمیل خود كاربر ارسال شده اند. این پیام ها با استفاده از یك شركت مخابراتی كانادایی به نام Telus ارسال شده اند.
سخنگوی جی میل در این باره می گوید: این یك حمله پیام های ناخواسته بود كه روی گروه كوچكی از كاربران جی میل تاثیر گذاشت. همینطور این شركت اعلام نموده از هم اكنون اقداماتی برای حفاظت در برابر این پیام ها اجرا كرده است.
از سوی دیگر شركت Telus هم اعلام نموده این پیام ها از سرور های آن ارسال نشده و درحال بررسی و حل این مشكل است.

1397/02/04
15:58:04
5.0 / 5
136
تگهای خبر: شركت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
آی سی تی پارس